Monday, 5 May 2014

MEALSHAKE SHAKLEE

                                




Hah nak cerita pasal mealshake shaklee sebab bulan mei ni promo mealshake...ini cerita baik untuk ibu di luar sana sebab untuk anak yang susah makan pil vitamin boleh bancuh mealshake lagipun perisa vanillanya memang sedap.Mealshake bukan untuk kanak - kanak sahaja baik untuk seisi keluarga lagi2 yang nak tambah berat badan tu.

Macam saya memang bagi anak saya mealshake setiap pagi sebb yerlah kadang2 tak sempat buat sarapan umtuk dia...just campur sikit dalam susu dah siap dah.Anak kita kan sekarang hantar ke nursery mudah berjangkit dengan kanak- kanak yang lain jadi untuk pastikan mereka kekal cergas inilah jawapannya mealshake.Tambahan pula mealshake ni sesuai untuk kanak - kanak yang ada G6PD.





 

5 Kebaikan mealshake untuk kanak-kanak yang ibu patut tahu adalah:


  1. Kurangkan Ekzema
  2. Untuk Tumbesaran
  3. Untuk Perkembangan Minda
  4. Untuk Tingkatkan Selera Makan anak
  5. Untuk Anak yang dah berhenti susu ibu
  6. Untuk Anak kekal aktif
  7. Sebagai perlindungan jangkitan penyakit kepada anak-anak
  8. Meningkatkan berat badan anak
  9. Membantu anak fokus
  10. Membantu kurangkan kekerapan asthma
  11. Mengatasi masalah sembelit pada anak
  12. Supplement yang sesuai untuk anak yang menghadapi masalah diabetes tahap 1
  13. Membantu menurunkan berat badan anak yang obesiti
  14. Ambil semasa sarapan meningkatkan kecergasan seawal pagi
  15. Supplement yang sangat mudah disediakan, boleh dicampurkan ke dalam bijirin atau susu






Aturan makan :
Sekali sehari sesudu kecil campur dengan susu.

Harga :
WM : RM 113.75
EM  :  RM 121.25

WASSUP SYIDAJALAL
0126225630



Saturday, 3 May 2014

GLA SHAKLEE

GLA SHAKLEE


Hari ni nak cerita pasal GLA SHAKLEE ...korang mesti pening kalau kitaran darah haid korang tak menentu.Lepas tu pergi klinik ker jumpa doktor cakap hormon lah tu bagi ubat EPO.Balik google EPO apa nak makan ek.....google punyer google hah jumpa GLA SHAKLEE.Pebende lak Shaklee ni..Jadi bacalah sampai habis kalau tak mana tahu.....

Sebab aku jatuh cinta dengan SHAKLEE sebab GLA nilah.Satunyer vitamin yang mula2 aku makan ada setelah lama aku tak makan vitamin tambahan.

Pengalaman aku makan sendiri memang best sebab aku ni menghadapi kitaran haid yang tingtong jadi bila makan gla ni kitaran haid jadi ok...tambahan gla ada vitamin e kulit pun jadi cantik.Lagi satu kalau melibatkan hormon nafsu makan kita mesti tak hingat bila kita makan gla ni takdelah rasa nak makan jer lapar jer.Bila kitaran haid dah tetap senang nak kira waktu subur dan dengan IzinNya InshaAllah kalau nak hamil akan dikurniakan rezeki....aminnn.... 

GLA SHAKLEE adalah :

Minyak Borage, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E
GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.
Menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan
Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid.
Tiada perisa, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 


Kebaikan GLA Complex Shaklee :

· Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid.
· Meningkatkan kesuburan.
· Melegakan PMS (Pre-Menstuatation Syndrome)
· Membantu dalam menangani menopause.
· Menguatkan kuku & rambut.
· Menjadikan kulit lebih sihat & berseri-seri.
· Membantu menangani ekzema.
· Melegakan symptom akibat Rhematoid Artritis.
· Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri.
· Menguatkan immuniti badan.
· Memperlahankn process penuaan.
· Mengurangkn “blood clot” yang menyebabkan serangan jantung.
· Mengawal kencing manis
· Mengawal kolesterol.
· Bagus untuk saraf.


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:



Siti Rasyidah binti Abdul Jalal

♥ sms/whatsApp: 012-6225630
♥ Emel : fasyina90@gmail.com 
♥ Fb: www.facebook.com/vitaminlovinit