Wednesday 26 March 2014

PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA




assalammualaikum.....





Saya SITI RASYIDAH (panggil syida jer) sah menjadi pengedar shaklee anda.....saya sudah mencubanya dan merasai pengalamannya.....anda bagaimana....saya sedia membantu dan menjawab segala kemusykilan anda InshaAllah.......bersama kita merasai manafaatnya....

Saya sudah pun bekeluarga mempuyai seorang anak.
Bekerja di sektor kerajaan sebagai pembantu farmasi...dengan serba sikit pengalaman dan ilmu sedikit dalam perubatan InshaAllah  dapat saya kongsikan dan bantu anda.

sekiranya berminat menjadi ahli boleh bertanya dan hubungi saya segera.Bnyak manafaat nye selain menjana pendapatan dapat membantu keluarga belajar erti bersyukur dan rezeki yang datang dariNYa.

hubungi syidajalal 0126225630



tanya apa jer pun nak tanya saya sedia membantu

No comments:

Post a Comment